Veelgestelde Vragen / FAQ
Op deze pagina kunnen jullie het antwoord lezen op de meest gestelde vragen, ook wel FAQ (Frequently Asked Questions) genoemd.
Staat jullie vraag er niet bij of is een antwoord niet duidelijk, neem dan contact met ons op en wij beantwoorden graag al jullie vragen!
Bij onze photobooths “Het opblaasbare Fotohuisje” en “De echte Paardentrailer” nemen wij altijd minimaal 50 feestbrillen, ruim 40 hoedjes en hoofddeksels, echte muziekinstrumenten en een ruim aantal (opblaasbare) andere kleine en grote attributen mee naar uw feest.
Ja, iedereen op de foto krijgt van ons automatisch een eigen afdrukje mee naar huis. Staan er 5 personen op de foto, dan worden er dus automatisch 5 fotostripjes afgedrukt. Kiezen jullie als bruidspaar ook voor ons gastenboek met inplakservice, dan drukken we uiteraard ook standaard een extra fotostrip af voor in het gastenboek.
Bij ons hoeven jullie gasten dus geen ruzie te gaan maken wie het fotostripje mee naar huis mag nemen, maar krijgt iedereen altijd z’n eigen fotostrip mee!
Na elke reservering nemen wij contact op voor het maken van een afspraak voor een persoonlijk gesprek op de feestlocatie. Tijdens dit gesprek bepalen we samen de beste plek voor de photobooth of voor het Audiogastenboek. Ook bespreken we samen de details zoals de beste starttijd, het door jullie gewenste ontwerp voor de fotostrip of ansichtkaart (bij de photobooth), de mogelijkheden voor de welkomstboodschap (bij het Audiogastenboek), etc.
Ja, wij hebben keuze uit meer dan 40 standaard ontwerpen voor fotostrips en ruim 30 ontwerpen voor ons ansichtkaartformaat. Tijdens het persoonlijke gesprek tonen wij jullie alle mogelijke ontwerpen. Ook is het mogelijk om het ontwerp voor de fotostrip of ansichtkaart voor jullie op maat te maken, bijvoorbeeld in dezelfde stijl als jullie uitnodigingskaart.
Ja zeker, het is mogelijk om het ontwerp voor de fotostrip of ansichtkaart voor jullie op maat te maken, bijvoorbeeld in dezelfde stijl als jullie uitnodigingskaart, in het thema van het evenement, etc.
Ja, bij Schietjekiekje.nl is er altijd continu ervaren en professionele begeleiding aanwezig om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en uw gasten een geweldige ervaring hebben. Onze medewerkers zijn getraind om u te helpen met alle aspecten van de photobooth, van het opzetten tot het begeleiden van de gasten en het zorgen voor een vlekkeloze werking tijdens uw bruiloft, feest of evenement.
Bij Schietjekiekje.nl verhuren we slechts één unieke photobooth per dag of avond (dus of “Het opblaasbare Fotohuisje” of “De echte Paardentrailer”), en vol is bij ons daardoor ook echt vol. We raden u daarom aan om ruim van tevoren te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Zo bent u verzekerd van de beschikbaarheid van onze photobooth voor uw speciale feest of evenement.
Voor onze photobooths hebben wij uitsluitend een “normaal” stroompunt nodig op maximaal ongeveer 20 meter afstand van de plek waar de photobooth komt te staan. Voor de rest hebben wij alles zelf bij ons.
Voor het Audiogastenboek zijn wij zelfs geheel zelfvoorzienend, dus ook een stopcontact of stroompunt hebben we bij het Audiogastenboek niet nodig.
Voor buiten hebben wij onze unieke photobooth “De echte Paardentrailer” beschikbaar.
Wij beschikken bij de echte Paardentrailer ook over een professionele (zwarte) partytent welke in een paar minuten opgezet kan worden, mocht het onverhoopt gaan regenen tijdens uw feest. Ook bij felle zon kunnen we besluiten om de partytent te plaatsen.
Veel van onze collega’s noemen zich photobooth-leverancier, maar bieden alleen een standaard fotozuil aan, maar geen fotohokje (“photobooth” in het Engels).
Ook ontbreekt vaak de begeleiding, moeten jullie zelf zorgen voor leuke attributen en is het vaak onmogelijk om meer dan 2 afdrukjes per sessie te krijgen, waardoor jullie gasten of moeten gaan loten of ruzie gaan maken wie het fotostripje mee naar huis mag nemen.
En wie gaat het papier vervangen of een onverhoopte storing verhelpen?
Bij ons huur je wel een echt fotohokje, inclusief continu begeleiding, heel veel props & attributen en iedereen op foto krijgt automatisch ook een eigen afdrukje mee naar huis
Onze slogan is niet voor niets “meer dan alleen een standaard photobooth”. Wij bieden met onze unieke photobooths en uitgebreide service een totaal-beleving voor jullie bruiloft, (bedrijfs)feest of evenement.
En ja, we zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar misschien wel de beste?
Onze belangrijkste punten op een rijtje:
– ons unieke fotohokje: het opblaasbare Fotohuisje voor binnen of de echte Paardentrailer voor buiten
– digitale spiegelreflex camera (DSLR) voor de beste kwaliteit
– continu professionele begeleiding
– iedereen op de foto een eigen afdrukje mee naar huis
– razendsnel afdrukken met onze professionele fotoprinter
– heeeeeeel veel photobooth props (attributen en accessoires, zoals leuke hoedjes, gekke brilletjes, opblaasfiguren, muziekinstrumenten, etc.)
– all-in prijs, dus GEEN verborgen kosten, kleine lettertjes of nare verrassingen achteraf, en uiteraard is de prijs ook inclusief btw!
Net als vele collega’s verhuren ook wij onze unieke photobooths en Audiogastenboek niet voor studentenfeesten of studentengala’s. Dit vanwege de kwetsbaarheid van onze apparatuur en attributen, en op basis van (helaas slechte) ervaringen uit het verleden.